Váš košík:
0 Kč

Přihlásit se


Židle Stoly Osvětlení Skříně Šatní systém

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Záruka začíná běžet následující den od převzetí zboží. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců. Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně. Vždy je třeba sdělit charakter vady, doložit kupní doklad, záruční list -  byl-li dodán a uvést kontaktní údaje. Reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu. Na vyřízení reklamace je zákonná lhůta 30 kalendářních dnů. V případě, že konec reklamace připadá na nepracovní den, posouvá se konec reklamace na nejbližší následující pracovní den. Reklamační lhůta se počítá ode dne následujícího od obdržení zboží.

 

Práva spotřebitele při uplatnění záruky

  • Odstranitelná vada - právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od smlouvy.

  • Neodstranitelná vada bránící řádnému užívání - právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od smlouvy.

  • Odstranitelná vada vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání - právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od smlouvy. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, jestliže stejná vada byla již v záruční době nejméně dvakrát odstraňována. Větším počtem vad se rozumí, má-li věc současně alespoň tři vady bránící jejímu řádnému užití.

Při reklamaci v rámci zákonné záruky je kupující povinen prokázat uzavření kupní smlouvy za pomoci dokladu o koupi a záručním listem, byl-li vydán. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě. Prodávající vydá spotřebiteli potvrzení o převzetí zboží k reklamačním účelům. Po vyřízení reklamace je prodávajíc povinen předat doklad o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o případném provedení opravy a době jejího trvání, popř. písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

 

Záruka se nevztahuje

  • Poškození zboží při přepravě -  nutno řešit s přepravcem ihned při převzetí zásilky

  • Na neodbornou manipulaci, zacházení, obsluhu či používání zboží. Pokyny ke správnému užívání výrobku jsou uvedeny na výrobku, v přiložených dokumentech nebo na oficiálních stránkách výrobců.

 

Postup při reklamaci

  • Zboží je třeba doručit na adresu prodávajícího, a to zasláním či osobně. Zásilky zaslané na adresu prodávajícího na dobírku nebudou firmou převzaty a budou zaslány zpět odesílateli.

  • Při zaslání je nutné přiložit dokument s co možná nejpřesnějším popisem vady. Dokument musí dále obsahovat kontaktní údaje -  jméno, adresu a telefon.

  • K vyřízení je třeba doložit doklad o koupi -  prodejka či faktura (postačí kopie), a také záruční list -  byl-li dodán (nutno doložit originál).

  • Po doručení zboží bude sepsán reklamační protokol.

  • Reklamace je řešena bez zbytečného odkladu.

  • O výsledku reklamace bude kupující informován telefonicky.   


Copyright ©2015 - 2018 Cígler Home Design
H-Park Brno, Heršpická 11 c, 639 00 Brno
Po – Pá 10 – 19, So – Ne 10 – 16
Výdej objednávek Po – Pá 10 – 18.30
Tel.: +420 703 145 014